Challenge

hiit-training

Een combinatie van ieder 30 min buik training en 30 High Intensity Interval. Verkrijg sterke buikspieren en lichaams kracht.


De ultieme combinatie van 30 min Core training en 30 min High Intensity Interval.

Hier ligt de focus op het vormen van sterke buikspieren en het verkrijgen van explosieve kracht.

Hier daag je steeds jezelf uit en verleg je jouw sportieve grenzen.

Word supersnel superfit!

Wanneer : iedere Donderdag 20.30u

naamloossport-body-abs-muscle-fitness-model-male-wallpaperresultshealthfitness_group-abgroepslessen-mymove-krimpen1

 
 
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL3ZpZGVvLnBocD9ocmVmPWh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbSUyRkJvZHlmaXR0ZWFtJTJGdmlkZW9zJTJGNTEwMjg4Njk5MzUyMDUyJTJGJnNob3dfdGV4dD0xJndpZHRoPTU2MCIgd2lkdGg9IjU2MCIgaGVpZ2h0PSI1MjEiIHN0eWxlPSJib3JkZXI6bm9uZTtvdmVyZmxvdzpoaWRkZW4iIHNjcm9sbGluZz0ibm8iIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd1RyYW5zcGFyZW5jeT0idHJ1ZSIgYWxsb3dGdWxsU2NyZWVuPSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=